S
T
A
R
T
S
I
D
A
N



Urban decay basics palette

 
Urban decay basics palette
Sephora (utomlands) -25€
 
Tänkte tipsa er om den här lilla pärlan innan läggdags, de flesta äger den nog redan eller har hört talas om den på ett gäng bloggar men den är värd att tjatas om. Skulle jag behöva slänga alla andra ögonskuggor jag äger så skulle jag ändå överleva alldeles perfekt med denna. Perfekt storlek på paletten, pigmenten och färgerna. Uppskattar verkligen att det är ett gäng matta skuggor men även en med lite skimmer i om man vill piffa till det lite. Åh, massa kärlek!
 
Föressten, är det bara min palett som luktar lite konstigt? 

Diman Dilir
01 Juli, 2013 - 22:12 / BLOGG: http://dimandilir.forme.se

vill ha med!

Hedvig Gustafsson
01 Juli, 2013 - 22:12 / BLOGG: http://dtlc.blogg.se/

Åh, vill också kunna använda mascara och ögonskugga haha! Är 17 år och inte lärt mig det än, beror väl på mina ögon som är svåra att sminka!

SV: Hahah, så söt och fluffig valp!!


Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: