S
T
A
R
T
S
I
D
A
N



Sminkborstar -Ögon

1.Ögonfransböjare -Shiseido 2.Sigma -Precision angled P84 3.Sigma -Eye shading E55 4.MAC -217 5.Sigma -Small tapered blending E45
6.Sigma -Pencil E30 7.MAC -209 8.MAC -208 9.MAC -208 10.Sigma -Blending E25(travel)
 
Inte så många borstar möjligtvis, men allt jag behöver!
En grym ögonfransböjare, en P84 från Sigma som kanske borde ha hamnat bland ansiktsborstarna då den används till concealer och puder under ögonen, min E55 som packar på skuggorna på hela ögat, MAC 217 och E45 från Sigma till att blenda ut skuggorna i globlinjen bland annat, en E30 för highlighter i ögonvrån, 209 och 208 för min fluidline från MAC beroende på vad jag känner för, och så en till 208 för ögonbrynen. Till sist även en E25 travelsize från sigma för att blenda ut skuggorna, har två av denna då det alltid är bra att ha en ren blending borste i reserv.
 
Allt detta är vad jag oftast använder dem till, dock som jag tidigare sagt gillar jag att använda mina borstar till lite allt möjligt och inte alltid till just de dem är gjorda för. Speciellt om det är något speciellt tillfälle och jag använder lite mer produkter än vanligtvis.
 
 


Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: