S
T
A
R
T
S
I
D
A
N



Free fallin'

Ursäkta den dassiga brusiga bilden
 
Regn, regn, regn, regn och just ja.. lite mer regn! Kvällens sysselsättning ser ni på bilden, och så laddar jag inför förmiddagsjobb imorgon.. urk.....

nicolinda.blogg.se
01 Juli, 2013 - 19:15 / BLOGG: http://nicolinda.blogg.se/

Lustigt! Jag har för första gången ever smakat den där liption ice tea och brutalt älskade den. Och så ser jag att du har det på din bild, jag har aldrig någonsin tidigare sett lipton ice tea förpackningen på varken bild eller irl.. Hahaha, världens onödigaste kommentar men :P

Myskväll ändå! Jag älskar att sitta inne och ta det lugnt när det öser ner regn.

Blev det någon film också? Isåfall, vilken? :D Eller serie eller nåt..


Kom ihåg mig

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: